ProEuroCont Expert

Consultanță fiscală

Furnizăm servicii complete de consultanță fiscală pentru optimizarea activității companiei. Abordăm toate aspectele esențiale pentru o conformitate fiscală eficientă.

Contabilitate

Este atât știința, cât și arta gestionării afacerilor, implicând măsurarea, evaluarea și gestionarea eficientă a resurselor financiare și patrimoniale.

Expertize diverse domenii

Este procesul prin care specialiștii autorizați efectuează investigații detaliate pentru a furniza concluzii precise și obiective în diverse domenii profesionale.

Înființări Firme

Întocmire documentaţie înfiinţare persoane juridice, schimbarea sediului social, modificarea formei juridice

Evaluare bunuri

Servicii oferite în calitate de expert evaluator ANEVAR pentru bunuri imobile, bunuri mobile și de intreprinderi.

Resurse umane

 Obiectivul managementului resurselor umane este de a asigura o furnizare eficientă a abilităților și experienței necesare pentru succesul angajaților și al organizației.

Insolvență, Reorganizare, Faliment

Oferim servicii de întocmire planuri de reorganizare judiciară, administrare judiciară sau lichidator judiciar.

Audit

Audit financiar, Audit statutar, Audit intern, Auditul fondurilor europene

SERVICIILE NOASTRE

Contabilitate

Contabilitatea este ştiinţa şi arta stăpânirii afacerilor, în care scop se ocupă cu “măsurarea, evaluarea, cunoaşterea, gestiunea şi controlul activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii, precum şi a rezultatelor obţinute din activitatea persoanelor fizice şi juridice”, în care scop “trebuie să asigure înregistrarea cronologică şi sistematică, prelucrarea, publicarea şi păstrarea informaţiilor cu privire la poziţia financiară, performanţa financiară şi fluxurile de trezorerie, atât pentru cerinţele interne ale acestora, cât şi în relaţiile cu investitorii prezenţi şi potenţiali, creditorii financiari şi comerciali, clienţii, instituţiile publice şi alţi utilizatori”.

IMPORTANT
Toate situaţiile contabile pot fi vizualizate ONLINE de către beneficiar, de la sediul său.

AVANTAJE
Cunoaşterea în timp real:
+ soldul din extrasul de cont bancar;
+ situaţia datoriilor către furnizori;
+ situaţia creanţelor clienţi;
+ situaţia stocurilor;
+ situaţia TVA-ului de plată sau de încasat;
+ alte situaţii şi liste configurabile la cererea clientului.

SERVICIILE NOASTRE

Contabilitate

Contabilitate de gestiune

Evidenţa global-valorică, cantitativ-valorică, după caz, şi întocmirea balanţei analitice a stocurilor
Elaborarea balanţei de verificare şi a balanţelor analitice;
Întocmirea jurnalelor contabile prevăzute de lege: Registrul Jurnal, Registrul Inventar, Registrul Cartea Mare;
Evidenţa analitică şi sintetică clienţi, furnizori;
Evidenţa mijloace fixe, calculul amortizării.

Contabilitate financiară

Calculul impozitului pe profit sau a impozitului pe veniturile microîntreprinderii, după caz, întocmirea şi depunerea declaraţiilor în termenele legale;
Calculul impozitului pe dividende, întocmirea şi depunerea declaraţiilor privind impozitul pe dividende;
Calculul impozitului pe veniturile persoanelor fizice şi juridice nerezidente;
Întocmirea decontului de TVA şi depunerea acestuia în termenele legale;
Consolidarea balanţelor de verificare pentru grupuri de societăţi şi transpunerea lor în bilanţ;
Întocmirea altor situaţii sau rapoarte cerute de legislaţia în vigoare;
Întocmirea de raportări contabile externe, dacă specificul activităţii o impune către parteneri, furnizori sau clienţi externi;
Lucrări specifice pentru participarea la licitaţii publice de oferte;
Informarea periodică a conducerii asupra situaţiei economico-financiare a societăţii;
Informarea permanentă şi în timp util a conducerii societăţii privind reglementările din domeniul fiscal şi financiar-contabil;
Informări periodice privind schimbările legislaţiei fiscale privitoare la activitatea beneficiarului;
Participarea cu ocazia verificării contabilităţii de către organele abilitate prin lege de a efectua controale financiare şi fiscale;
Întocmirea de dosare credite, dosare leasing;
Obţinerea de certificate fiscale, certificate constatatoare;
Efectuarea de punctaje cu administraţia financiară.

SERVICIILE NOASTRE

Servicii înființare/ modificare firme

  • Întocmire documentaţie pentru înfiinţare persoane juridice;

  • Redactare de Acte constituitive, Contracte de comodat, Hotărâri ale Adunării Generale a Asociaţilor, Contracte de cesiune, etc;

  • Întocmire documentaţii pentru înfiinţarea de puncte de lucru, schimbarea sediului social, modificarea formei juridice, modificarea denumirii firmei, modificarea structurii capitalului social etc..

  • Întocmirea documentației pentru divizarea, fuziunea sau lichiderea voluntară a firmelor;

SERVICIILE NOASTRE

Resurse Umane

Obiectivul principal al managementului resurselor umane este acela de a furniza pricepere şi experienţă în acest domeniu, astfel încât să fie obţinute performanţe optime şi sigure, folosind cele mai adecvate metode.

Există două categorii de obiective: strategice (pe termen lung, care au în vedere organizarea şi planificarea resurselor umane), şi operaţionale (de natură tactică şi administrativă, care au în vedere conducerea zilnică a grupurilor de muncă).

Recrutare şi selecţie de personal;
• Decizii privind desfacerea / suspendarea contractelor de muncă din diverse motive;
• Întocmirea, actualizarea şi depunerea registrului de evidenţă al salariaţilor (Revisal) ori de câte ori este cazul;
• Eliberarea de adeverinţe de orice tip pentru salariaţi;
• Training;
• Evaluare personal;
• Întocmirea contractelor individuale de muncă;
• Întocmirea actelor adiţionale la contractele individuale de muncă;
• Întocmirea registrului general de evidenţă a salariaţilor;
• Întocmirea adeverinţelor de salariu;
• Întocmirea notelor de lichidare pentru personalul beneficiarului;
• Întocmirea, depunerea şi urmărirea dosarelor de personal;
• Consultanţă privind salarizarea;
• Achiziţii cărţi de muncă;
• Completarea cărţilor de muncă;
• Depunerea cărţilor de muncă la ITM;
• Completarea actelor adiţionale cu modificare salarii, funcţie, normă de lucru sau durată de muncă;
• Întocmirea documentelor pentru obţinerea repartiţiilor de la AJOFM;
• Lista privind posturile vacante obţinută de la AJOFM;

• Depunere repartiţii la ITM;
• Întocmirea statelor de plată;
• Întocmirea dosarelor de pensionare;
• Depunerea declaraţiilor rectificative;
• Calculul concediilor şi evidenţa medicalelor;
• Calculul şi evidenţa concediilor de maternitate;
• Calculul şi evidenţa concediilor de odihnă;
• Întocmirea adeverinţelor pentru salariaţi;
• Întocmirea fişierelor pentru bănci – plata pe card;
• Plata salariilor pe card;
• Calculul impozitelor pe salarii;
• Calculul contribuţiilor de asigurări sociale de stat, asigurări sociale de sănătate, contribuţiei pentru accidente de muncă şi boli profesionale, comisionului pentru cărţi de muncă, asigurări pentru şomaj;
• Întocmirea dosarelor de personal;
• Întocmirea şi depunerea statelor de plată a salariilor la ITM;
• Întocmirea pontajelor;
• Întocmirea şi depunerea declaraţiilor de sănătate;
• Întocmirea şi depunerea declaraţiilor de CAS;
• Întocmirea şi depunerea declaraţiilor de Şomaj;
• Întocmirea şi depunerea declaraţiilor pentru comisionul ITM.